Wednesday, 1 March 2017

i-Sihat: Revolusi Baru Susu Kambing

Setiap hari, Ai mulakan rutin harian dengan meminum Premium Berry.. Pernah satu hari, ada seorang pegawai menegur Ai.. "Ai minum apa tu??".. "Minum susu la.. Sedap tau..", jawab Ai .. "Ish..ish..ish.. Dah tua-tua minum susu.. Macam budak-budak..", balas pegawai tadi..
Mesti ramai yang beranggapan susu hanya untuk bayi dan kanak-kanak.. Tanpa kita sedar, kita yang dewasa ni pun masih memerlukan kalsium untuk ketahanan tulang dan gigi.. haaahhhh.. Cuba tayang gigi depan cermin.. Ada tak yang dah mula longgar?? hehehehehe.. Alhamdulillah.. Gigi Ai masih kukuh.. Cuma Ai memang ada masalah tulang.. Sebab tu Ai memang amalkan minum susu setiap hari..


i-SIHAT: REVOLUSI BARU SUSU KAMBING
Tasty-Tested-Trusted

Apa produk yang paling “trending” sekarang ni? Sedap, lazat dan berkhasiat??? i-Sihat lah jawapannya! i-Sihat mengeluarkan 3 jenis produk yang berkualiti serta bertaraf antarabangsa.. Ia telah diiktiraf serta diyakini kesedapan, khasiatnya oleh pelbagai lapisan pengguna VVIP, dan sedang meningkat popularitinya di kalangan masyarakat awam kerana keunikan dan kesan positif penggunaannya.

Isihat yang terkenal dengan tagline “Hadiah Terbaik Buat Diri mu” dan “i-SIHAT, You SIHAT, Semua SIHAT” merupakan syarikat milikan penuh orang Islam dan  Bumiputera. Proses pengilangan juga berteraskan aturan Islam dan Halal 100% serta suci tanpa ragu-ragu. Kepakaran kami di i-Sihat ini adalah dalam merevolusikan susu kambing dan makanan sunnah ketahap citarasa VVIP yang bertaraf antarabangsa dan dirumuskan secara sainstifik. Bahkan juga mendapat nasihat dan perundingan dari Doktor Perubatan dalam menghasilkan formulasi i-Sihat.

Revolusi baru susu kambing yang dibawa i-Sihat ini, kini semakin dikenali ramai serta mendapat permintaan tinggi dari VVIP, golongan profesional, ahli sukan, belia, gadis muda, ibu hamil dan ibu menyusukan anak, kanak-kanak dan bayi seawal usia 6 bulan, serta menjadi pilihan utama warga emas, dan ianya sesuai tanpa mengira usia dan jantina. Produk berkualiti tinggi tetapi dengan harga yang mesra pengguna. Sangat berkhasiat dan sungguh sedap.

Produk yang direvolusikan oleh i-Sihat ialah:-

1.            PREMIUM BERRY

PREMIUM BERRY adalah satu-satunya produk kesihatan dan kecantikan diformulasi menggunakan susu kambing bersama buah-buahan sunnah dan ekstrak semulajadi buah-buah beri serta dilengkapkan lagi dengan beberapa kandungan bahan aktif semulajadi seperti kolagen, astaxanthin, applephenon dan sakura.

Semua bahan yang digunakan ini bermutu tinggi dan mahal, tetapi harga yang ditawarkan kepada pengguna adalah sangat mampu milik dan setaraf produk kesihatan dan kecantikan antarabangsa. Ia boleh digunakan oleh wanita dan juga kaum lelaki yang mempunyai pelbagai fungsi bagi tujuan membantu meningkatkan tahap kesihatan manusia.

Menariknya PREMIUM BERRY ini adalah kerana semua bahan semulajadi yang digunakan bagi penghasilan produk ini diadunkan bersama susu kambing, yang secara saintifiknya juga merupakan susu kedua terbaik di dunia selepas susu ibu. Rasanya sangat sedap, unik dan tidak berbau hamis seperti kebiasaan produk susu kambing lain. Uniknya juga produk PREMIUM BERRY ini, ia menjadikan susu kambing sebagai asas adunan atau basic ingredient.

Menakjubkan, kesan positif yang terjana hasil dari pengambilan produk ini makin terkenal dan menyedarkan dunia bahawa susu kambing serta bahan makanan sunnah jauh lebih hebat dan positif kesannya pada membina tubuh badan yang anggun. Boleh di minum dengan air suam dan dicampurkan ais.

Jadinya, produk ini merupakan produk kesihatan dan kecantikan yang pertama kali diadaptasikan menggunakan susu kambing sebagai asas bersama bahan-bahan makanan sunnah sebagai produk premium bagi kegunaan kesihatan dan kecantikan yang mampu memperbaiki kesihatan dan kecantikan dari dalam badan manusia serta menjelmakan keindahan tubuh badan yang lebih anggun dan memberikan keyakinan pada penggunanya.


2.            VACHOC PLUS 10

VACHOC PLUS 10 ini adalah merupakan susu kambing yang di adunkan bersama campuran 10 ekstrak semulajadi dengan adunan ekstrak Vanila dan Coklatyang memberi rasa gabungan vanilla & coklat yang sangat sedap.

Susu kambing berkualiti tinggi dari Holland di adunkan bersama campuran sembilan bahan makanan sunnah iaitu Kurma, Kismis, Badam, Safron, Delima, Habbatussauda, Zaiton, Buah Tin, Manna juga ditambah nilai dengan ginkgo biloba, di sedapkan pula bersama gabungan rasa vanilla dan coklat yang memberikan rasa enak serta penuh berkhasiat. Diperkayakan dengan DHA, juga terdapat omega, multi vitamin, mineral serta kalsium, protein, zat besi serta asid folik. Ianya mempunyai multi fungsi yang baik bagi meningkatkan funsgi organ dan kesihatan manusia dengan rasa yang sedap. Vachoc Plus 10 juga boleh di minum dengan air suam dan dicampurkan ais.

Produk ini diberikan pelbagai pujian kerana ia mengangkat martabat susu kambing dan makanan sunnah setaraf rasa dan keenakan produk yang terdapat di pasaran semasa dan ia sekali gus memberikan kepuasan kepada citarasa pengguna yang mahukan produk tempatan, produk muslim yang halal tetapi setanding produk di pasaran semasa dari Barat.

Pengguna tidak perlu risau, kerana semua produk yang dihasilkan i-Sihat ini diformulasi dan di uji secara saintifik serta telah mendapat persijilan Halal, Mesti dan merupakan produk yang selamat digunakan seisi keluarga tanpa ragu-ragu. Ianya sangat enak dan tanpa bau hamis.


3.            SUSU KAMBING ASLI

SUSU KAMBING ASLI merupakan satu produk i-Sihat yang diformulasikan untuk memberikan ketulenan susu kambing sebenar, ia direvolusikan oleh i-Sihat untuk memberikan khasiat susu kambing yang telah diuji secara saintifik dan diiktiraf kebaikannya oleh pelbagai lapisan masyarakat.  Boleh di minum dengan air suam dan dicampurkan ais. Susu kambing Asli i-Sihat ini diperkayakan dengan keperluan asas dan nutrisi manusia seperti DHA dan ALA, juga terdapat Omega 3, 6, 9 dan diperkayakan dengan multi vitamin, mineral serta kalsium, protein, zat besi serta asid folik. Susu kambing Asli keluaran i-Sihat ini sangat berkualiti tinggi yang diimport dari Holland serta diformulasikan oleh kepakaran tempatan yang pakar dalam proses penghasilan produk ini secara saintifik.

Semua bahan utama khasiat yang penting bagi tubuh badan manusia terkandung bersama Susu Kambing ASLI keluaran i-Sihat ini. Ianya tulen, asli dan juga diuji secara saintifik dengan penelitian perkilangan yang mencapai tahap antarabangsa serta diiktifaf Halal, Mesti dan ianya Muslim Produk. Boleh diminum semua lapisan usia tanpa perlu ragu-ragu dengan rasa yang enak.

ADA APA DENGAN i-SIHAT?

Untuk mengetahui kelebihan dan “X factor” produk i-Sihat ini, para pengguna boleh rujuk info di flyers yang disertakan disini. Malah i-Sihat kini sedang mengorak langkah maju dan pesat dengan kehadiran ejen i-Sihat yang berada di seluruh Malaysia. COD percuma kepada anda melalui ejen yang berdekatan dengan kawasan pengguna.

Untuk maklumat lebih lanjut, sila layari www.i-sihatsusukambing.blogspot.com


Nota Jari: Nak bagi tau.. Boleh beli susu melalui Hakun Store dot com dan whatsapp Ai: 019-3201012

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...