Antara Lena & Terjaga

As'salam.. Apa khabar semua??? Harap sihat ye.. Hari ni Ai ambil cuti tahun.. Nak cuti panjang memang tak boleh sebab masih ada kerja.. So dapat sehari pun jadi la..

Antara lena dan terjaga, tahun 2016 dah nak sampai ke penghujungnya.. Macam tak percaya je, Ai masih bekerja di penang.. Hehehehe..

Senyuman Berlesung Pipit

As'salam... Salam Maulidur Rasul... Ye, masih dalam mood bercuti walaupun esok dah kena kerja.. Errrrmmm.. Siapa yang rasa nak cuti lagi esok, kita geng.. hahahaha..
Alkisahnya, cadang hari sabtu lepas nak bawa anak-anak bujang pergi jejalan tengok haiwan.. Singgah dulu makan tengah hari (rasa dah petang kut) kat belakang balai bomba taiping.. Orang tepen dan kerian mesti tau la, gerai makan ni.. Ai order ABC dan nasi separuh (lauk pilih kerang rebus dan sayur labu).. 

Hancur Aku - Estranged feat Fazura


apa khabar teman
ku perlu bicara
kerna aku hilang

tanpa kamu
apakah ertinya
kesemua ini
ku merindukan kehadiranmu

hancur. hancur aku
bila-bila saja
hancur, hancur aku
hancur. hancur aku
bila-bila saja
hancur, hancur aku

hoo.
apa khabar teman
ku tunggu bicara
harap engkau cari
diri aku

apakah ertinya
kesudahan ini
sepatutnya kau rindu
kehadiranku

hancur. hancur aku
bila-bila saja
hancur, hancur aku
hancur. hancur aku
bila-bila saja

hancur, hancur aku
bila engkau tiada (bila engkau tiada)
rindu kau bicara

hancur. hancur aku
bila teringatkan mu (oh teringatkankan mu)
hancur, hancur saja
bila inginkan mu
hancur aku
hancur aku

Rempit

As'salam.. Apa khabar semua??? Woooowww... Sekarang musim cuti sekolah.. Seronok ye duduk rumah.. Boleh golek-golek sepanjang hari.. hahahaha..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...