Sudah Ku Tahu

As'salam... Sesaja nak tunjuk headphone yang Ai baru beli... hehehehehe... Dah lama mengidam nak beli ni.. Hari minggu tadi, Ai ajak HM pergi beli.. Sesekali nak reward diri sendiri.. Headphone yang lama, Ai beli masa kerja di UPNM.. Masih elok lagi dan masih boleh berfungsi cuma spannya dah koyak.. Kali ni beli jenis lain sikit tapi still brand philips..

Buat Seorang Kekasih - SLAM



Oh sepi terasa
Setelah cinta pudar di hati
Tak mungkin dapat ku melupakan
Kerana dialah kekasihku

Dan di saat ini
Ku masih terus menyintaimu
Melupaimu tak mungkin ku mampu
Terdengar suaramu memanggilku

*
Dahulu kita sungguh mesranya
Bergurau senda saling menyayang
Kita berjanji sumpah setia
Hingga ke akhir hayat ingin bersama

Kita merancang, Tuhan tentukan
Tiba masanya, kau pergi tak kembali

Tinggal aku keseorangan
Tiada lagi gurau sendamu
Siang malam sepi ku rasa
Aku rindu kemesraanmu

ulang *

Ku terkilan hajat tak sampai
Kasih putus di tengah jalan
Tinggal aku keseorangan
Tiada lagi gurau sendamu



Nota Jari: Terlayan Zamani la pula.. hehehehe.. KG tanya Ai tuju lagu ni untuk siapa??? Errrrmmm.. Ntah la, sesaja layan sebab best.. kuang3...

Tika & Saat Ini....

As'salam.. Apa khabar kengkawan?? Errrrmmmm... Kali ni, Ai nak bebel pasal apa pula ye?? Takde cerita menarik pun.. Cuma tengah boring tunggu atam datang ambil Ai.. hehehehe..

Tak habis lagi dengan dugaan masalah motor.. Ok, start semalam Ai pinjam motor atam untuk berulang kerja.. Alhamdulillah.. Tak semput macam ego.. Cuma semput sebab Ai kurang cekap bawa motor gear.. Ye la, dah bertahun duk bawa ego kesayangan Ai.. hehehehe..

Di Luar Kemampuan....

As'salam... Apa khabar?? Semalam hari guru dan hari lahir arwah mak.. hukhukhuk.. So Ai nak wish selamat hari guru kepada semua cikgu cikgi.. Bagi Ai, guru pertama Ai adalah arwah ibu yang mengajar Ai mengenal huruf coz Ai tak masuk tadika.. Guru kedua Ai adalah bapa yang mengajar Ai batas-batas pergaulan... Guru ketiga Ai adalah ujian Allah yang banyak mengajar Ai tentang sikap manusia, kesabaran, kekuatan dan juga belajar tentang hikmah disebalik setiap dugaan dan kejadian..
 

Pasti...

As'salam... Hari ni Ai dah masuk kerja.. Tak jadi EL 2 hari coz malam tadi budak pomen tu datang hantar motor sampai depan pintu rumah.. Haaaaahhh.. Ambik kau.. Dia nak suruh Ai cepat pergi kerja la tu.. Baru fefeeling nak golek-golek lama kat rumah dengan si bulat Ai.. hehehehe..

Takdir Dan Waktu....

As'salam.. Apa khabar semua?? Hehehe.. Ai sihat walafiat.. Baru lepas excercise tolak Ego.. huhuhuhu.. Basah mandi peluh juga la dibuatnya..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...