Kudrat

Assalammualaikum w.b.t.......


Errrmmmm... Dah tengah malam ni, Ai masih tak tidur.. Melayan si bujang kecik ni tak puas main lagi.. huhuhu.. Dah macam superwoman je rasa.. Ramai yang tanya tak penat ke berulang jauh??

Ok.. Tentulah Ai penat.. Penat sangat.. Ye lah, pergi opis bukannya boleh semata-mata nak duduk goyang kaki.. huhuhu.. Rasa nak bahagi badan kepada 4 bahagian.. Coz tak terkejar nak buat sorang-sorang.. Sekarang Ai kerap balik lewat, pernah Ai balik pukul 7pm.. Sampai rumah pukul 8.30pm dengan menunggang motor Ego kesayangan Ai..


5102015

As'salam... Alhamdulillah.. Today is my birthday.. Syukur.. Allah masih beri peluang untuk Ai bernafas.. Allah kurniakan ketabahan kepada Ai untuk hadapi dugaan.. Allah kurniakan Ai kesihatan yang baik.. Allah kurniakan KJ yang understanding walaupun garang dan tegas.. Allah kurniakan Ai anak-anak yang baik.. 

Allah yang Maha Mengetahui.. Dialah sebaik-baik perancang.. 



Nota Jari: Terima kasih kepada kengkawan yang wish besday kat Ai...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...