Friday, 24 January 2014

Preggy Trimester 3

Sejak preggy ni, Ai dah jarang sangat mencoret.. HM masih belum dapat tukar ke penang.. So, Ai & HB je di penang.. Memang sedih.. Tapi nak nangis pun tak guna juga.. Tangisan tu tak kan dapat merubah takdir.. Hanya mampu memujuk hati untuk redha..
Last week, bawa HB main laut di Batu Feringghi..
Sedar tak sedar, dah masuk trimester ke-3..Sekarang dah masuk 32w bersamaan 8 bulan.. Tak sabar nak tunggu baby lahir bulan Mac nanti.. HB pun sangat sayangkan baby.. Dah siap carikan nama untuk baby.. hehehe.. Setiap malam sebelum tido, si abang akan pastikan baby selesa untuk tido.. Si abang akan letak bantal kecil di kanan & kiri perut umi supaya bila umi mengiring, ada bantal lembut menyokong si baby..

Alhamdulillah, walaupun jauh dari HM, HB pandai bawa diri.. Maksudnya walau xbanyak membantu tapi dia xmenyusahkan Ai.. Kalau dia tengok, Ai kepenatan balik kerja, dia akan biarkan Ai berehat dan tawarkan diri untuk sapukan minyak dan urutkan..



Nota Jari: Banyak yang Ai nak story tapi bila ada kat rumah, memang seronok nak baring je.. Lagi pun sekarang ni, Ai selalu sakit kat pinggang hingga ke tulang punggung.. huhuhu..

2 comments:

  1. emm... diam x diam dh 32 minggu... moga u dikurniakan kesihatan yg baik, dipermudahkan proses melahirkan, kecekalan n ketabahan hadapi dugaan... aminnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin..behehe.. sorry, baru perasan ada komen..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...