Coretan Kepada Teman......

dah lama kan sy xhntr email pnjg2 kat awk...
masa mula dpt kja kat sni mmg sy rasa seronok sgt..tp bl dh start kja, sy jd tekanan pl..ms lapor diri sy ditempatkan di jabatan bendahari...sy kena buat terimaan bayaran drp student..ml2 bljr utk guna sistem akaun nye sy jd ssh nak terima sbb jiwa sy memberontak..sy rasa kesian kat bebudak tu, penat bljr nnt jd mcm sy ssh dpt kja..hutang ptptn xterbayar..bila sy smbg dgn kwn yg dh lama kja sini, dia kata bebudak ni kluar akan terus dpt kja...baru sy rasa lega sikit...slps 2mgu kja, ada pegawai br masuk tp unit lain la..dia dtg tanya kat sy mengenai gaji dia sbb dia msk pertengahan bln..sy pn ambil kesempatan berkenalan dgn dia..dia br bs bljr dr UMT, terus dpt kja kat sini..kira dia xsempat menganggur...sy ml ada perasaan iri ati, bl org sng je dpt kja...sy jd sakit kpl lg...sy berbual lg dgn kwn di atas td...dia kata kebanyakkan pegawai kat sini smua bermula dr bwh...baru la sy rasa lga sikit...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...